BALINT TRANS

Info: +4- 0265-999 (Tarif Normal) sau +4- 0265-255-092
Română

Condiții de călătorie

Va rugam cititi cu atentie termenii si conditiile de transport impuse. Pentru orice nelamuriri sau intrebari, va rugam sa ne contactati la urmatoarele numere de telefon: 0265-999; 0265-255.092  intre orele 08:00 si 20:00 de Luni pana Vineri si Sambata intre orele 09:00 si 14:00. 
Biletul de imbarcare pe care il tipariti contine toate datele privind imbarcarea si calatoria dumneavoastra. 
Călătoriile se pot efectua numai pe baza biletelor de călătorie. 
Biletele de călătorie sunt nominale, valabile numai pentru titular. (nu sunt transmisibile). Biletele pierdute nu pot fi înlocuite, remise, rambursate. Reconfirmarea se va face telefonic, prin e-mail sau personal. Operatorul de transport vă poate rezerva loc numai în funcţie de locurile rămase libere.
Călătoria nu poate fi întreruptă pe parcurs, în acest caz continuarea călătoriei cu acelaşi bilet nu este posibilă. Biletul de călătorie îşi pierde valabilitatea în următoarele condiţii: 
-dacă valabilitatea acestuia a expirat 
-dacă biletul nu este valabil la cursa din ziua şi ora respectivă 
-dacă clientul nu se prezintă la locul de îmbarcare conform biletului 
-dacă biletul a suferit modificări sau corecturi, altele decât cele realizate în birourile BALINT TRANS. 
Nu se aşteaptă după clienţii întârziaţi (oricare ar fi motivul întârzierii). 
Se respectă orarul de circulaţie! 
Prezentarea pentru imbarcare se face cu 15 de minute inainte de ora de plecare indicata pe tichetul de rezervare. Calatorii care intarzie nu sunt asteptati si nu li se restituie contravaloarea tichetului achitat, decat in cazuri de urgenta (deces, spitalizare) pe baza de documente justificative. 
Locul de imbarcare este indicat pe tichetul de rezervare. 
Modificări/ anulări: 
Modificarea, rambursarea biletelor este posibil în următoarele condiţii: 
-în cazul în care se anunţă cu cel târziu 2 zile lucrătoare înainte de plecare se reţine 10% din valoarea biletului; după acest termen nu este posibilă returnarea, nici modificarea, biletul îşi pierde valabilitatea, astfel biletele emise în ultimul interval de 48 de ore înaintea plecării nu se pot modifica, nici rambursa (fac excepţie cazurile de deces, boală dovedite prin acte) 
Transportul bagajelor: 
Fiecare călător are dreptul de a lua în autocar ca bagaj de mână un obiect (de max. 10 kg) ce nu stânjeneşte pe ceilalti călători. În afară de bagajul de mână, fiecare călător poate solicita transportul a cel mult 1 bagaje, a căror gabarit să nu depăşească 80x80x25 cm, nici greutatea de 20 kg/ buc. Obiectele de valoare (bani, documente, documente de călătorie, etc.) trebuiesc transportate în bagajul de mână; pentru eventuala pierdere sau deteriorare a lor operatorul de transport nu este responsabil. Nu se recomandă păstrarea şi transportarea obiectelor de valoare în bagajele mari. 
Se interzice transportul: 
-obiectelor de dimensiuni mari, care îngreunează depozitarea altor bagaje (ex. biciclete). 
-a armamentelor, a materiilor inflamabile, toxice, greu mirositoare sau care cauzează neplăceri celorlalţi pasageri. 
-animalelor vii. 
Fumatul, comportamentul inadecvat şi consumarea băuturilor alcoolice în autobuz sau microbus este strict interzis.  Compania de transport BALINT TRANS nu este raspunzatoare asupra continutului bagajelor dumneavoastra. 
Contravaloarea rezervarii nu se restituie in caz de renuntare la transport dar se poate face modificarea gratuita a numelui persoanei daca aceasta se face cu cel putin 48 de ore inainte 
Va rugam sa verificati, daca datele si orele de calatorie sunt corecte si daca numele si prenumele corespund cu cele din pasaport sau cartea de identitate. Permitem modificarea gratuita a numelui si prenumelui din tichetul de rezervare daca aceasta se face inainte cu 48 de ore inaintea plecarii.