Despre noi
SC BALINT TRANS SRL
Pentru biletele cumparate online se acorda o reducere de 10%
Program informatii:
07:00 - 18:00 de luni pana vineri
Sambata - Duminica liber
Informatii:
Tg Mures 0265.999 Tarif Normal
Călătorii despre noi
17 Sep 2025 Călător -
|
După ce că am cumpărat biletul online la îmbarcarea in autocar am avut de stat în picioare vreo 10km pentru că autobuzul era supra aglomerat și cei care se îngrămădeau mai bine apucau loc pe scaun, aici mă refer la cei care nu aveau bilet și călătoreau plătind o sumă la șofer. Sunt total dezamăgit. |
|
17 Sep 2025 Călător -
|
|
|
14 Sep 2025 Călător -
|
- Bileteria mi-a rezolvat problema cu biletul și mi-a restituit suma |
|
14 Sep 2025 Călător -
|
|
|
12 Sep 2025 Călător -
|
O călătorie lungă și obositoare dinspre Mediaș spre Căciulata - mai precis am stat foarte mult în trafic în apropiere de Căciulata, ajungând cu 2 ore întârziere. Întrucât nu era vorba de o întâmplare, ci de o sitație obișnuită în perioada respectivă (compania știa că zona se traversează, în mod regulat, cu mare întâziere, dar nu a afișat nicio informare în acest sens, ci doar ora de sosire prestabilită, ducând, astfel, în eroare clienții. Dacă o întârziere mai mare este previzibilă, acesta ar trebui să fie adusă la cunoștința clienților.Mai mult, pe durata călătoriei, călătorii ar fi putut fi avertizați de posibilitatea (sau chiar probabilitatea acestei întârzieri, astfel încât, la ultima stație cu pauză (Sibiu), aceștia să poată merge la toaletă sau sa-si procure gustări, apă, deoarece ulterior nu mai puteau face acest lucru, fiind blocați în trafic. Comunicarea cu călătorii este deosebit de importantă, în special în condiții dificile. Si... dacă există călători care folosesc dispozitive cu sunet dat tare, șoferul ar trebui să le ceară oprirea sau reducerea acestora, nu să aștepte până când alți călători intervin, generând certuri și nervi. Există reguli, iar călătorii care nu le respectă trebuie avertizați de consecințele legale, în cazul în care nu se conformează la simpla cerere. |
|
11 Sep 2025 Călător -
|
|
|
09 Sep 2025 Călător -
|
|
|
09 Sep 2025 Călător -
|
Toaleta de la Dragasani |
|
07 Sep 2025 Călător -
|
Minibus nou condiții excelente șofer profesionist |
|
04 Sep 2025 Călător -
|
|
|
02 Sep 2025 Călător -
|
|
|
29 Aug 2025 Călător -
|
|
|
28 Aug 2025 Călător -
|
|
|
27 Aug 2025 Călător -
|
|
|
27 Aug 2025 Călător -
|
Vedem la intoarcere păcat de intărzierile din cauza traseului. |
|
25 Aug 2025 Călător -
|
|
|
25 Aug 2025 Călător -
|
|
|
25 Aug 2025 Călător -
|
|
|
25 Aug 2025 Călător -
|
|
|
24 Aug 2025 Călător -
|
În autobuz este o căldură insuportabilă, iar pasagerii nu respectă regulile, mănâncă mâncări cu miroase dezgustător, iar unii dintre ei nici măcar nu sunt conștienți de regulile de igienă și curățenie. |
|
24 Aug 2025 Călător -
|
|
|
23 Aug 2025 Călător -
|
|
|
23 Aug 2025 Călător -
|
|
|
22 Aug 2025 Călător -
|
Totul la superlativ și mai repede decât era prevazut spre plăcerea mea |
|
21 Aug 2025 Călător -
|
|