Despre Noi BALINT TRANS

Info:+40265-999 (Tarif Normal) sau +4-0265-255-092 balinttrans@yahoo.com
Română

Despre noi

SC BALINT TRANS SRL

Pentru biletele cumparate online se acorda o reducere de 10%

Program informatii:

07:00 - 18:00 de luni pana vineri
Sambata - Duminica liber

Informatii:

Tg Mures     0265.999 Tarif Normal

 

Călătorii despre noi

17 Sep 2025
Călător -
După ce că am cumpărat biletul online la îmbarcarea in autocar am avut de stat în picioare vreo 10km pentru că autobuzul era supra aglomerat și cei care se îngrămădeau mai bine apucau loc pe scaun, aici mă refer la cei care nu aveau bilet și călătoreau plătind o sumă la șofer. Sunt total dezamăgit.
17 Sep 2025
Călător -
14 Sep 2025
Călător -
- Bileteria mi-a rezolvat problema cu biletul și mi-a restituit suma
14 Sep 2025
Călător -
12 Sep 2025
Călător -
O călătorie lungă și obositoare dinspre Mediaș spre Căciulata - mai precis am stat foarte mult în trafic în apropiere de Căciulata, ajungând cu 2 ore întârziere. Întrucât nu era vorba de o întâmplare, ci de o sitație obișnuită în perioada respectivă (compania știa că zona se traversează, în mod regulat, cu mare întâziere, dar nu a afișat nicio informare în acest sens, ci doar ora de sosire prestabilită, ducând, astfel, în eroare clienții. Dacă o întârziere mai mare este previzibilă, acesta ar trebui să fie adusă la cunoștința clienților.Mai mult, pe durata călătoriei, călătorii ar fi putut fi avertizați de posibilitatea (sau chiar probabilitatea acestei întârzieri, astfel încât, la ultima stație cu pauză (Sibiu), aceștia să poată merge la toaletă sau sa-si procure gustări, apă, deoarece ulterior nu mai puteau face acest lucru, fiind blocați în trafic. Comunicarea cu călătorii este deosebit de importantă, în special în condiții dificile. Si... dacă există călători care folosesc dispozitive cu sunet dat tare, șoferul ar trebui să le ceară oprirea sau reducerea acestora, nu să aștepte până când alți călători intervin, generând certuri și nervi. Există reguli, iar călătorii care nu le respectă trebuie avertizați de consecințele legale, în cazul în care nu se conformează la simpla cerere.
11 Sep 2025
Călător -
09 Sep 2025
Călător -
09 Sep 2025
Călător -
Toaleta de la Dragasani
07 Sep 2025
Călător -
Minibus nou condiții excelente șofer profesionist
04 Sep 2025
Călător -
02 Sep 2025
Călător -
29 Aug 2025
Călător -
28 Aug 2025
Călător -
27 Aug 2025
Călător -
27 Aug 2025
Călător -
Vedem la intoarcere păcat de intărzierile din cauza traseului.
25 Aug 2025
Călător -
25 Aug 2025
Călător -
25 Aug 2025
Călător -
25 Aug 2025
Călător -
24 Aug 2025
Călător -
În autobuz este o căldură insuportabilă, iar pasagerii nu respectă regulile, mănâncă mâncări cu miroase dezgustător, iar unii dintre ei nici măcar nu sunt conștienți de regulile de igienă și curățenie.
24 Aug 2025
Călător -
23 Aug 2025
Călător -
23 Aug 2025
Călător -
22 Aug 2025
Călător -
Totul la superlativ și mai repede decât era prevazut spre plăcerea mea
21 Aug 2025
Călător -